Sabtu, 28 Julai 2012

About Me!!!!


ku meniti Awan yang kelabu
ku tempuhi loromg yang berliku
mencari sinar yang menerangi
kegelapanku

ku percaya nanti suatu masa
sang suria kan menyinar jua
membawa harapan yang menggunung
bersamanya

engkau tiba bagaikan pelangi
tak bercahaya namun kau berseri
tapi cukup menghiburkan
hati ini

seharian waktu bersamamu
tak terasa saat yang berlalu
bagai pelangi petang kau kan pasti 



Assalamualaikum,,

hye sape tak kenal memang nak kena niee??????? Erm, nama saya NUR FATEHA BT YUNOS (cam skema je) ape-apelah, orang selalu panggil Teah, bagi sesiapa yang tak mengenali memang rugi… lahir kat TERENGGANU tapi cam biaselah hidup ni kene merantau so, skang ni tinggal kat JOHORla… kalau dah tahu tempat lahir takkan tak tahu kot tarikh lahir. Okey tarikh lahir aku 19 MAC 1989 la, cubalah teka umur aku skang ni berape???? Ha! Da tahu ni kena bagi hadiah tau.. huhuhu. Cam biaselah aku ni suka warna pink tau, tak lah fenatik sangat ngan warna ni tapi warnanye comel, ayu tu.. hehehe. Selain warna tulah aku suka gak warna purple, okeyla warnanya, wat masa ni tu jela warna y menjadi kesukaan ku. Ape lagi erk? Erm.. ha! Nak tahu tak, klu pergi je kedai makan mana-mana mesti aku order mee bandung, kadang-kadang tu nasi ayam, klu air lak aku order carrot susu tak pon teh susu klu nak senag milo jela, tak pon holick, sebab tu semua mkn n minum kegemaran aku, da tahu ni ape algi cepat-cepatla keluarkan duit belanja aku.. heheheh.
Amacam hebat tak aku? Tapi aku ni tak hebatlah macam korang-korang ni semua, aku ni biase-biase je orang nye… aku ni pemalu orangnye, hehe bolehla tahan, aku ni happy good lucky so tak yahla nak sedih-sedih depan aku, aku bukan tak suka tapi aku rimasla.. tapi insya’allah aku boleh pujuk. Aku orang nye klu sedih pon ketawa, klu geram pon ketawa so aku lebih suka kedamaian bukan huru-hara, gembirala tok lupakan segala masalah yang datang. Ape lagi yerk?? Ha! Lagi satu aku ni tak suke nak marah-marah orang, buang masa jerk, aku bukan lah seorang yang panas baran tapi klu da hilang kesabaran insya’allah lah aku marah tapi tak lame pon kejap je, lagi pon aku tak pandai nak marah orang nanti aku ketawa.. hehehe. aku rase setakat ini jela yang aku mampu nak cerita kat korang, itu pon kalau korang habis bacelah….hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan